четвер, 11 грудня 2008 р.

D-LINK DIR-400 Перші враження...


З переходом до іншого провайдера виникла потреба в купівлі нового обладнання. Вимогами були наявність 3-х Lan портів, WiFi антени, можливість підключення по PPPoE ну і низька ціна (на момент купівлі 58$).
Налаштування підключення до провайдера, локальної мережі та Wifi відбулось без проблем (зайняло хв 10-15). І ось, довгоочікуване "Internet Offline" змінилось на "Internet Online" :). Зайшовши на google.com я зрозумів що це не обман і все дійсно працює. Так як провайдер пообіцяв швидкість до 15 мбіт/сек я першим ділом захотів це перевірити. Прикинувши, що в мегабайтах це мало б бути 1,8 мб/сек (15/8) я зайшов на торент і запустив закачку. Швидкість не вражала... 180 кбайт/сек, спробував інші торенти, заліз на http://speedtest.net/ але більше ніж 180 кбайт я побачив. Вирішив що це провайдер.
Наступного дня тестування продовжились. Перед тим як дзвонити до провайдера вирішив підключитися напряму, без використання роутера. Швидкість піднялась в 10 разів - я отримав обіцяні 15 мбіт!. Отже причиною малої швидкості був D-Link.
Підключившись назад, через це чудо техніки, я поліз в www.google.com . Начитавшись відгуків, я зрозумів що я такий не один. Рекомендували міняти прошивку, чим я і зайнявся. З офіційного сайту D-Link http://ftp.dlink.ru/pub/Router/DIR-400/Firmware/ я скачав DIR400A1_FW101B79.bin від 28-Mar-2008. Змінив на роутері стару прошивку на нову (через Веб інтерфейс - закладка Maintenance - Firmware Update) Поставив, ресетнув, потестував. Швидкість залишилась на старому рівні -180 кбайт/сек. Вирішив поставити прошивку за папки Beta http://ftp.dlink.ru/pub/Router/DIR-400/Firmware/Beta/. За 15 хв DIR400A1_FW103B04.bin від 24-Nov-2008 вже стояла на мому роутері. Перші тести в торенті показали чудові результати - 1,7-1,8 мбайта/сек. Задоволений виконаною роботою я поліз в інтернет :).
Але не все було так чудово як здалось на перший погляд. Інтернет періодично пропадав. Приблизно раз в пігодини роутер перестав пінгатися. Пінг появлявся через пів хвилини - хвилина. На наступний день пропадання були до 15 хв. Провайдер сказав що роутер висить в неті більше доби. Періодичне зникання нету мені не підходило вирішив щось міняти. Покопавшись в неті знайшов рекомендації по спасінню роутера - неофіційна прошивка DD-WRT http://www.dd-wrt.com. Вирішив спробувати її.
Далі буде.....

Немає коментарів:

Дописати коментар